Teamleader - de verbindende factor binnen je onderneming

Met Trots kunnen wij zeggen, dat wij integratiepartner zijn van Teamleader.

Trots zijn wij omdat, het binnen ons bedrijf veel werkplezier heeft opgeleverd. Het systeem faciliteert ons in onze dienstverlening. Door de efficiënte manier van werken, houden wij meer tijd over voor persoonlijk contact met onze klanten.

We zorgen ervoor dat Teamleader de verbindende factor is in het bedrijf, het hart van het bedrijf met connecties tot veel andere applicaties en software. Dit maakt dat de processen in het bedrijf geautomatiseerd kunnen worden en we voorkomen dat er dubbel werk wordt uitgevoerd. Als integratiepartner helpen wij andere klanten om hun bedrijfsprocessen te stroomlijnen en efficiënter te werken. Wij bieden waardevolle oplossingen en helpen jou graag om het maximale uit het systeem te halen.

Wat is Teamleader?

Teamleader is een CRM (Customer Relation Manager) -en projectmanagementplatform systeem dat wordt gebruikt door veel bedrijven om hun klantenrelaties en projecten te beheren. Het is een dynamisch Cloud gebaseerd platform dat bedrijven ondersteunt bij het organiseren van hun klantgegevens, het automatiseren van marketing- en verkoopactiviteiten en het bieden van inzichtelijke rapportage. Het mooie van Teamleader is dat het toepasbaar is voor veel bedrijven door de flexibiliteit van inrichting en velden die jezelf kan toevoegen.

Het CRM-systeem biedt een breed scala aan functies en mogelijkheden die bedrijven helpen om effectiever te werken en de klanttevredenheid te verhogen. Enkele belangrijke kenmerken van zijn:

Contactbeheer: Stelt gebruikers in staat om klantgegevens te verzamelen en te organiseren op één centrale locatie. Hierdoor kunnen gebruikers alle relevante informatie over klanten, zoals contactgegevens, communicatiegeschiedenis, offertes en facturen, gemakkelijk raadplegen.

Verkoopbeheer: Verkoopactiviteiten worden beheerd en opgevolgd. Gebruikers kunnen offertes en facturen genereren, deals bijhouden, verkoopkansen beheren en het verkoopproces stroomlijnen. Daarnaast kunnen verkoopstatistieken en prestatierapporten worden gegenereerd om de voortgang en resultaten te analyseren. De facturatie kan worden gekoppeld worden aan bijna alle boekhoudprogramma's. Zelf gebruiken wij Exact online. 

Projectbeheer: Teamleader biedt ook mogelijkheden voor projectbeheer, waarbij gebruikers taken kunnen toewijzen, projectdeadlines kunnen bewaken, teamleden kunnen samenwerken en projectvoortgang kunnen volgen. Dit helpt bij het efficiënt beheren van projecten en het waarborgen van een goede samenwerking tussen teamleden.

Agenda en planning: Met de agenda-functionaliteit kunnen gebruikers hun afspraken, vergaderingen en taken bijhouden. Het biedt een overzicht van alle geplande activiteiten en helpt bij het plannen en beheren van de werkdag.

Rapportage en analyse: Teamleader voorziet in gedetailleerde rapporten en analyses op basis van de beschikbare gegevens. Dit stelt bedrijven in staat om belangrijke inzichten te verkrijgen over klantgedrag, verkoopprestaties en andere relevante statistieken. Deze informatie kan worden gebruikt om strategische beslissingen te nemen en de bedrijfsresultaten te verbeteren.

Voordat je overgaat naar software, is het belangrijk om je bedrijfsprocessen inzichtelijk te maken. Tijdens een intake gesprek, maken wij een inschatting of Teamleader voor jouw bedrijf de beste aansluiting is. Op basis  van het gebruik van je huidige softwarepakketten, het aantal medewerkers en jou specifieke wensen geven wij advies.

Een intake gesprek + passend advies verzorgen wij voor € 500,- excl. btw. 

Wil jij net zoals Vuurkracht, het maximale resultaat halen uit het CRM systeem van Teamleader, werken met concrete doelen en meetbare resultaten? Neem dan gerust telefonisch contact met ons op via telefoonnummer +31 50 535 1548 of op via ons contactformulier.  

We gaan graag met jou het gesprek aan, om de uitdagingen aan te gaan om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen.

Zij gingen jou al voor